dimecres, 8 d’abril del 2020

DIMECRES 8 D'ABRIL

BOn DiA Bombonets!

Com esteis? 



demà comencen les vacances de Pasqua! segur que desitjau descansar una mica, despertar-vos més tard, jugar i jugar tot el dia... Veritat? 

Jo, aquestes vacances aprofitaré per llegir i cuinar receptes típiques de la meva illa de Mallorca. A la meva illa és costum per Pasqua fer panades, crespells i robiols i m'encanten!


Al llarg de les vacances no teniu reptes a fer i vos deixam dues activitats voluntàries que no heu d'enviar  Estic segura que vos agradaran:

-activitat 1: elaborar receptes de postres típics d'Eivissa, Menorca i Mallorca. clicla aquí per veure les receptes 

- activitat 2: pintar ous de pasqua
clica aquí per veure l'enllaç de l'activitat dels ous de pasqua



Aprofitau aquests dies de vacances per aprendre rutines i hàbits de la casa com escurar els plats, estendre la roba, cosir un botó... 
El confinament és una oportunitat d'aprendre, de fomentar la seva autonomia i tenir autonomia ajuda a desenvolupar l'autoestima i per tant el benestar emocional dels nostres nens i nenes.


                  petonets ens tornam a veure el dilluns 20! ☺

2 comentaris:

  1. El dia 20 és el dia del meu cumple.
    Maria Pons

    ResponElimina
    Respostes
    1. HO SÉ HO TINC APUNTAT A LA MEVA AGENDA:)
      EN TORNAR A L'ESCOLA HO CELABRAREM

      PETONETS

      Elimina