dijous, 30 d’abril del 2020

DIJOUS 30 D'ABRIL

Bon dia bombonets!

com esteis? com vos sentiu després de poder sortir al carrer ? contau-me què heu fet i com vos heu sentit?

jo tinc moltes ganes de poder sortir a córrer aquest dissabte i també de veurer-vos:)



m'agrada molt fer videotrucades amb vosaltres :)


Vos deixo un manual  i un video de bones pràctiques per les sortides amb els infants que ens envia la Conselleria i el Ministeri.

Ens recorden les normes per sortir de casa: 


sortir amb un adult, fer un passeig d'1 hora i sortir al voltant

d'1 km de casa.


clica aquí per descarregar el manual





Ah! i uns diplomes molt especials per a vosaltres : 

clica aquí per descarregar el 1r diploma


clica a quí per descarregar el 2n diploma


Recordau que demà 1 de maig  i dilluns 4 són FESTIUS!

petonets❤

2 comentaris:

  1. Hola isa yo vaig surtir per la tarda i no vallanar amb bisicleta 🚴🚵ni amb pátins ⛸⛸⛸⛸⛸ ni amb monopatín 🏂ni amb el patinete ni corrent vaig anar andan al la meva llermana il meva mare. vaig anar ala platja.me vaig sentir alegre adeu isa 😘😘😘☺☺😁🏂⛸🚵🚴☺☺☺☺☺☺☺☺☺😁😁😁

    ResponElimina
  2. Hola Isa! No podem descarregar els diplomes que ens dius. No sé si serà problema nostre o de l'enllaç. Bon cap de setmana!

    ResponElimina