dilluns, 30 de març del 2020

DILLUNS 30

BoN DiA!
JA Duim la tercerca setmana de confinament! ho esteis fent molt bé!:)
ho aconseguirem!

com esteis? anau escrivint comentaris que m'agrada saber com esteis, com vos sentiu... 

Jo, ahir em vaig sentir molt contenta i agraïda perquè va fer Sol a Mallorca i vaig estar al matí llegint amb el Sol i me va encantar:) 
cada dia heu de pensar amb alguna cosa positiva del dia... encara que a vegades sentigueu tristesa o avorriment...

per avui teniu dos REPTES, pensau enviar-los a l'adreça de la classe perquè els pugui avaluar detectiusidetectives2na@gmail.com

REPTE MATEMÀTIC teniu per elegir dos nivells:
 El nivell inicial té el rellotge analògic i el nivell avançat s'ha de posar els dos tipus de rellotges l'analògic i el digital. 

https://drive.google.com/file/d/1jIcBMUB5KaEc612kD1eqtGQ_KQAaYsCH/view (nivell inicial)

https://drive.google.com/file/d/1DKkmNDfiSttQzjgHYHVS_ACjarTgZbWJ/view (nivell avançat)



REPTE DE CASTELLÀ: Del llibre que estigueu llegint intenau fer un resum en castellà seguint les següents pases. Recordau que un resum és explicar amb les vostres paraules:

https://drive.google.com/file/d/1l8bQt-dtd0RLxihXKRULJ60IqSbvHeUF/view


RECORDAU Sofia, Aaron, Carla i Eloy vos toca fer de periodistes. Podeu enviar el video de la noticia a la mare d'Ian, na Lidia o al correu de la classe detectiusidetectives2na@gmail.com


per cert, m'encanten els reptes que m'enviau ho esteis fent molt bé! estan molt polids i elaborats!


una abraçada forta a tots i a totes! vos enyor❤

3 comentaris: